Dikuasakan oleh Blogger.

APABILA BABAK FILEM DIMASUKKAN DALAM SITUASI SEBENAR



APABILA BABAK FILEM DIMASUKKAN DALAM SITUASI SEBENAR

Apabila babak filem dimasukkan dalam situasi sebenar. Wow ! nampak kreatif dan menarik...! Lihatlah bagaimana yang dilakukan oleh seorang lelaki yang mempunyai bayangan kreatif. Hanya berbekalkan iphone, dia telah berjaya memasukkan babak filem ke dalam situasi sebenar.

Bagi kita, ia memang sukar untuk kita melakukannya, lebih-lebih lagi mengesan scene pada sesebuah filem yang kelihatan memiliki persamaan dengan situasi sebenar. Namun, bagi lelaki ini, cukup mudah untuk dia menggambarkan sesuatu situasi yang bermain dalam benak kepalanya. Imajinasinya cukup jauh berbanding kita. Setiap langkah dia berjalan dan dimana sahaja dia berada, pasti akan tergambar bayangannya terhadap babak filem yang pernah ditontonnnya.

Perkara yang menyeronokkannya ini dikongsikan ke laman Facebook dan akhirnya hasil imajinasinya menarik perhatian seluruh dunia. Usaha kreatifnya turut mendapat pujian ramai.

Jom ! kita lihat beberapa keping gambar yang dihasilkannya.


Untuk melihat lebih banyak lagi koleksi gambar unik sedemikian ini, anda boleh terus ke laman lelaki berkenaan di sini --> Les Photos De Francois
Tag : Menarik
0 Komentar untuk "APABILA BABAK FILEM DIMASUKKAN DALAM SITUASI SEBENAR"

Back To Top