Dikuasakan oleh Blogger.

AYAT-AYAT JIWANG BUAT KEKASIH HATI

AYAT-AYAT JIWANG BUAT KEKASIH HATI



AYAT-AYAT JIWANG BUAT KEKASIH HATI | Dalam perhubungan terutamanya dalam percintaan, pasti ada saat romantik dan ada juga berlaku pertengkaran. Oleh itu, Ayat-ayat Jiwang pasti diperlukan bagi memujuk dan saat-saat romantik buat kekasih hati. Pertuturan dan luahan ayat-ayat jiwang ini pasti membuatkan kekasih hati cair kepada kita. Baiklah, kali ini Infokini.my mahu kongsikan Ayat-ayat jiwang buat kekasih hati khas buat anda yang dalam menjalinkan perhubungan. Lihat koleksi ayat-ayat jiwang di bawah :

1 – Awak tahu tak apa erti " HACKS "????
      H - Hanya
      A - Aku
      C - Cinta
      K - Kau
      S  - Seorang

2 – Kasih... Seberat apapun beban yang akan kita hadapi, percayalah akan selalu ada aku yang menemani.

3 – Aku sungguh sungguh mencintaimu, dan aku berharap kau akan selalu ada di setiap langkah kehidupanku..tetaplah bersamaku..

4 – Dari jauh aku mendo'akanmu, do'a yang bukan sekadar kata-kata, melainkan sesuatu yang air matapun tak sanggup menterjemahnya.

5 – Sejujurnya ku tak bisa...

Hidup tanpa ada kamu aku gila...
Seandainya kamu bisa...
Mengulang kembali lagi cinta kita...
Tak akan ku sia-siakan kamu lagi....

6 – Jika air adalah ciuman, aku akan kirimkan lautan. Jika pelukan adalah daun, aku akan kirimkan pohon. Jika cinta itu abadi, ku tawarkan keabadian cintaku padamu.

7 – Ku tulis nama mu di langit, angin meniupnya. Ku tulis nama mu di laut, badai membawanya. Ku tuliskan nama mu di hatiku, cinta namanya.

8 – Ada 12 bulan dalam setahun, 30 hari dalam sebulan, 7 hari dalam seminggu, 60 detik dalam 1 jam. Tapi hanya ada kamu seorang dalam hidup ku.

9 – Hanya ada 2 alasan aku bangun setiap pagi, alam ku dan kamu..!

10 – Dalam benak orang bijak ada idea, soludi dan alasan. Dalam benak para ahli ada formula kimia, teori dan rumus. Di dalam benak ku hanya ada kamu..!

11 – Aku pernah berfikir, aku tak akan bisa mewujudkan impian ku. Tapi fikiran ku sekejap hilang sejak ku melihat mu.

12 – Kata dimulai dengan ABC, Angka dimulai dengan 123, Lagu dimulai dengan do re mi, Cinta dimulai dengan aku dan kamu.

13 – Ada samudera di lautan, ada hutan di pergunungan, semuanya ku seberangi demi cinta ku pada mu, sudahkah kamu menerimanya..?

14 – Saat ku kirimkan sms ini aku kehabisan kata-kata. Kehabisan beterai, Kehabisan pulsa, Tapi cinta ku ini tak kan pernah habis untuk kamu.

15 – Sherlock Homles itu idiot..! Graham Bell itu bodoh..! Yang satu detektif, yang satu penemu telefon. Tapi tak seorang pun yang menemukan mu selain aku. Aku Genius yea..!

16 – Ah aku lupa nama mu, boleh aku memanggil mu milik ku..? Dan kamu juga lupa nama ku icon sad Koleksi Ayat Ayat Jiwang Untuk Seorang Kekasih Kamu juga boleh memanggil aku milikmu..

17 – Cinta itu ada 4 langkah… 1 aku, 2 kamu, 3 kita dan 4 cinta.

18 – Aku mencintai mu! Jika kamu benci aku, panah saja aku. Tapi jangan di hati ku yea.. sebab di hati ku ada kamu.

19 – Ku minta mawar diberi-Nya taman. Ku minta setitis air diberi-Nya lautan. Ku minta malaikat, diberi-Nya kamu.

20 – Hei kamu! kamu pasti pencuri karena kamu mencuri hatiku. kamu pasti lelah karena kamu selalu berlari di fikiran ku. Tapi aku kangen kamu.

21 – Kenapa sih kamu nggak SMS-in aku… a. sibuk, b. lagi nyetir, c. lupa. d. kamu pengen aku kangenin kamu yea..?

22 – Malaikat bertanya kepada ku, kenapa kamu mencintai dia..? Aku menjawabnya, karena tiada alasan untuk aku tidak mencintai dia.

23 – Aku dan kamu itu malaikat yang satu sayap. Jadi kalau kamu nggak bisa terbang, boleh nggak sih aku menemani kamu?

24 – Boleh nggak sih aku bilang aku cinta kamu hari ini? kalau esok gimana? besok lusa? besok besok lusa? gimana kalau selamanya?

25 – Kamu bilang Hi!. Aku diam saja. Kamu tersenyum, aku buat muka. kamu bilang cinta, aku nggak suka. Tapi kalau kamu bilang selamat tinggal, aku kehilangan.

26 – Andai aku jadi bantal, biar kau bersandar. Andai aku jadi tempat tidur, biar kau berbaring. Andai aku jadi selimut, akan ku peluk kamu dengan erat.

27 – Kalau kamu sedih nanti, telefon aku yea. Aku nggak janji bikin kamu ketawa. Tapi aku janji akan menangis bersama kamu.

28 – Alasan kenapa aku kangen kamu : karena kamu manis, kamu baik, kamu cakep deh, dan kamu belum SMS-in aku..!

29 – Sahabat itu manis kalau baru, Lebih manis kalau jadi cinta. Tapi yang paling manis itu adalah kamu.


30 – Saat melihat mu, aku takut menyentuh mu. Saat menyentuh mu, aku takut mencium mu. Saat mencium mu, aku takut mencintaimu. Saat mencintai mu, aku takut kehilangan mu.

Aaa...macam? ada yang berkenan..? bolehlah tuturkan buat kekasih hati anda..


Tags : ayat jiwang rindu - ayat cinta
 - kata kata jiwang - cara ayat jiwang untuk kekasih
 - ayat cinta untuk kekasih - ayat jiwang cinta - ayat jiwang buat pacar
 - ayat-ayat jiwang - ayat jiwang comel - ayat jiwang untuk kekasih
 - ayat jiwang sedih - ayat2 jiwang cinta - ayat romantik
 - ayat cinta - ayat jiwang lawak - koleksi ayat jiwang untuk awek
Tag : Cinta
22 Komentar untuk "AYAT-AYAT JIWANG BUAT KEKASIH HATI"

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

terime kasih sebb kau muncul dalm hidp aku

Berikan saya klu macam mana nak pujuk lelaki

Aku x sempurna utk dirimu.. Tpi aku amat menyayangi dirimu..aku bingung siapakah diriku padamu..tapi drimu pdaku aku x pernah bingung..apa yg aku nk pda driku pon ku x pernah thu..ttpi aku sentiasa ambil thu apa yg kmu nk pada diriku.

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang. - Hapus

Ayat macam budak2 baru nk up je .. bole la eemmmm ..

Back To Top