Dikuasakan oleh Blogger.

JADUAL PENUH PERLAWANAN LIGA SUPER 2015


JADUAL PENUH PERLAWANAN LIGA SUPER 2015

Bahang kejohanan Liga Super 2015 kian dirasai buat seluruh peminat bola sepak tanah air. Perebutan gelaran juara Liga Super bagi tahun 2015 ini melibatkan saingan antara 12 pasukan yang terdiri daripada Johor Darul Ta'zim, Pahang, Terengganu, Selangor, Kelantan, Sarawak, Lions XII, ATM, PDRM, Perak, Sime Darby dan Felda United. Perlawanan pertama Liga Super bagi tahun 2015 dijadualkan bermula pada awal bulan Februari iaitu pada 7 Februari 2015 (Sabtu) dengan lima perlawanan.

Sebelum pembukaan kempen Liga Super 2015 edisi ke-12, para peminat bola sepak tanah air bakal menyaksikan perlawanan Piala Sultan Haji Ahmad Shah (Piala Sumbangsih 2015) antara pasukan Pahang dan Johor Darul Ta'zim. Perlawanan perhitungan bagi merebut Piala Sumbangsih itu akan berlangsung pada 31 Januari 2015 (Sabtu) di Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos, Larkin, Johor Bahru

Berikut adalah jadual penuh dan lengkap perlawanan bolasepak Liga Super 2015 sebagaimana dikeluarkan oleh Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM). Dalam jadual di bawah, telah dinyatakan tarikh perlawanan, pasukan yang berlawan, masa, tempat dan warna jersi pasukan tuan rumah. Manakala, bagi yang bertanda merah adalah perlawanan yang berlangsung pada bulan Ramadhan.

JADUAL RASMI LIGA SUPER 2015

* Klik gambar untuk paparan yang lebih jelas*



* Tertakluk kepada sebarang perubahan. Lihat juga - JADUAL PENUH PIALA FA 2015.

CARTA KEPUTUSAN DAN KEDUDUKAN LIGA SUPER 2015
Tag : Sukan
0 Komentar untuk "JADUAL PENUH PERLAWANAN LIGA SUPER 2015"

Back To Top