Dikuasakan oleh Blogger.

KISAH KASIH SAYANG SUAMI KEPADA ISTERINYA YANG BUTA

KISAH KASIH SAYANG SUAMI KEPADA ISTERINYA YANG BUTA


Ini adalah kisah cinta suami isteri. Kisah kasih sayang suami kepada isterinya yang cacat penglihatan. Tertarik untuk kami kongsikan kepada anda untuk diambil intipatinya sebagai contoh atau iktibar dalam kehidupan.

Kisah benar ini menceritakan kasih sayang suami yang tidak berbelah bagi terhadap isterinya yang kurang upaya. Ianya berlaku di kedai kasut di sebuah pusat beli belah.

Kisah ini dikongsikan oleh seorang pengguna laman sosial Instagram bernama ZaedMahmood. Namun, tidak disangka ianya menjadi viral di kalangan pengguna Instagram yang membacanya, malah juga di laman sosial facebook.

Apa yang menariknya, kisah ini juga mendapat perhatian artis cantik, Nora Danish di laman itu. Sehingga dia sendiri muat naik posting asal, ZaedMahmood di status Instagramnya yang memiliki jutaan pengikut.


Kisah ini bermula apabila ZaedMahmood, sebagai client server melihat pasangan suami isteri itu sedang asyik memilih kasut di kedai kasut berkenaan. Lalu, Zaed datang membantu pasangan itu.

Kesabaran si suami jelas terpancar ketika melayan dan menuruti kerenah isterinya yang tidak mampu melihat. Maka bermulalah dialog antara mereka..


Meruntun jiwa apabila membaca dialog perbualan mereka ini. Kasih sayang dan ketulusan cinta si suami terhadap si isteri jelas ditunjukkan.

Si isteri pula menghargai pengorbanan suaminya dan tabah menjalani kehidupan dengan kekurangan yang dimilikinya itu.

Maka beruntunglah si isteri mendapat teman hidup yang sejati, yang tidak memandang kekurangan diri sebagai halangan untuk memiliki kebahagiaan.

Semoga kisah suami isteri ini menjadi contoh tauladan bagi pasangan di luar sana yang saling bertoleransi dalam mengekalkan keharmoian perhubungan.

Infokini.my
Tag : Cinta
0 Komentar untuk "KISAH KASIH SAYANG SUAMI KEPADA ISTERINYA YANG BUTA"

Back To Top