Dikuasakan oleh Blogger.

DATUK BANDAR LONDON TERLIBAT DENGAN 'DRAMA UDARA' DALAM PESAWAT MAS


Datuk Bandar London, Boris Johnson alami detik cemas apabila terlibat dalam ' Drama Udara' ketika berada dalam pesawat MAS. Beliau baru sahaja selesai dengan lawatan rasminya ke Malaysia itu dalam perjalanan pulang dari Kuala Lumpur ke London menaiki pesawat penerbangan Malaysia (MAS).

Detik cemas itu berlaku apabila beliau bersama krew kabin dan penumpang lain terpaksa menenangkan seorang penumpang seperjalanannya yang bertindak ganas dan mengeluarkan kata-kata kesat dalam pesawat MAS itu. Perlakuan lelaki berkenaan kelihatan seperti 'hilang akal' dan sukar dikawal. Selepas gagal memujuk lelaki itu, dia berjaya dihalang oleh anak-anak kapal dan ditahan sebaik sahaja tiba di Lapangan Terbang Hethrow, London.

Gambar yang berjaya dirakam oleh Duta Teknikal Boris, Eileen Burbidge menerusi akaun twitternya

Perlakuan pelik lelaki itu bermula apabila dia mula menyanyi dan menjerit selepas mabuk minum arak. Selepas itu keadaan menjadi huru-hara dan tidak terkawal selepas dia bertindak ganas. Ketika pergelutan itu berlaku, seorang pramugara mengalami kecederaan pada bahagian pipinya.

Lelaki yang menimbulkan 'drama udara' ini ialah David Morris, 43 tahun dari Britain. Dia kemudiannya dikenakan tuduhan menyerang dengan pukulan, melakukan ancaman, mengeluarkan kata-kata kesat dan hinaan terhadap anak kapal, dan tuduhan mabuk dalam kapal terbang.

Situasi sebegini bukanlah yang pertama dialami oleh Datuk Bandar London. Empat tahun lepas beliau pernah mengalami keadaan tegang ketika berjaya menyelamatkan seorang pembikin dokumentari yang diancam oleh sekumpulan wanita liar yang mengacukan batang besi kepadanya.

Perjalanan pesawat MAS dari Kuala Lumpur ke London itu mengambil masa selama 13 jam.
Tag : Semasa
1 Komentar untuk "DATUK BANDAR LONDON TERLIBAT DENGAN 'DRAMA UDARA' DALAM PESAWAT MAS"

Vương Lâm thản nhiên, nhìn thanh tiểu kiếm đang bay quanh mình, lắc đầu.

Ngô Vũ cười khổ, nói:

- Tiểu hữu không cần phải để phòng như thế. Nguyên Anh của lão phu đã
trung tâm kế toán tại quảng ninh trung tâm kế toán tại bình dương học kế toán tại đồng nai chotruongyen sieu nhan học kế toán tại huế dịch vụ thành lập doanh nghiệp công ty làm dịch vụ kế toán chung cư eco city long biên trà đá chém gió nguoicodanh trung tâm kế toán tại hoàng mai trung tâm kế toán dịch vụ báo cáo thuế công ty dịch vụ kế toán dịch vụ báo cáo tài chính cuối năm trung tâm kế toán tại đà nẵng

xuất thể, qua mấy trăm năm không ngừng hao tổn nguyên khí nên đã yếu lắm

rồi. Vì vậy cũng chẳng có gì uy hiếp đối với ngươi. Nhưng vừa rồi, thanh phi kiếm của ngươi suýt chút nữa thì lấy đi tính mạng của lão phu

rồi đấy.

Vương Lâm chớp chớp hai mắt, trầm ngâm một chút nói:

- Người bên ngoài là ai? Ngươi là chủ nhân của hắn?

Ánh mắt Ngô Vũ có chút bất đắc dĩ, nói:

- Hắn là thi khôi của lão phu. Lão phu vốn là một trong những lão tổ của

Thi Âm tông. Thi Âm tông có một phương pháp tu luyện đặc biệt. Tất cả

đệ tử nhập môn phải tìm kiếm một cái thi thể để luyện thành thi khôi của

bản thân. Cùng với sự tăng tiến của bản thân, thi khôi cũng trở nên

mạnh mẽ hơn.

Back To Top